Przedszkole nr 286
w Warszawie

Grupa VIII Żabki

Godziny Pracy Grupy

Poniedziałek:7.30 – 17.15

Wtorek:7.30 ­ 17.00

Środa:7.30 ­ 17.00

Czwartek:7.30 ­ 16.45

Piątek:7.30 ­ 16.30

O godziny 6.30 do godziny 7.30 w Poniedziałki dzieci zbierają się w gr V
(Misie), w pozostałe dni w gr II ( Jagódki). Po godzinach pracy grupy dzieci przebywają w gr V.

 

Zajęcia Dodatkowe

Gimnastyka: Poniedziałek, Środa godz. 8.30 ­ 9.00

Język angielski: Poniedziałek, Czwartek 12.15 ­ 12.45

Rytmika: Wtorek, Piątek 12.30 ­ 13.00

 


 

Szynszyla i koszatniczka

10-03-2019
Na kolejnym spotkaniu ze zwierzętami poznaliśmy szynszyla i koszatniczkę. Wiemy już jak należy się nimi opiekować co tez zwierzątka lubią i mogą jeść a czym nie wolno ich (...)

Dzień kobiet

08-03-2019
Dzień kobiet, Dzień kobiet niech każdy się dowie, że dzisiaj jest święto kobiet....Był to wzruszający dzień dla wszystkich Pań i dziewczynek w naszej grupie.Każdy z chłop (...)

Tłusty czwartek

07-03-2019
Tłusty czwartek dzisiaj mamy, więc pączusie zajadamy,kto chce zostać pączków królem, niech się pączkiem poczęstuje...W tym dniu w naszej grupie był bardzo słodko (...)

Tańce ludowe

07-03-2019
Podczas kolejnego spotkania z artystami prezentującymi nam różnorodne tańce  pochodzące z różnych regionów Polski poznaliśmy stroje, tańce i pio (...)

Bal Karnawałowy

22-02-2019
W karnawale w Karnawale nie siedzimy w domu wcale, przymierzamy stroje szale wybieramy się na bale. My również razem z kolegami z gr Motylki wzięliśmy udział w balu kar (...)

Ferie

20-02-2019
Podczas ferii staraliśmy się ciekawie spędzać czas .Tworzyliśmy własne ciekawe książki o przygodach stworzonych przez siebie bohaterów, prowadziliśmy obserwacje i eksperymen (...)

Dzień Kota

18-02-2019
Dzień Kota w tym dniu wszystkie żabki w naszej grupie zamieniły się w koty , były kocie tańce i zabawy a także różnorodne zadania. Wszystkie koty prezentowały się (...)

Kaleka czy Cool-awy

28-01-2019
Dzięki spotkaniu z gośćmi z Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Szalonego Wózkowicza mogliśmy utrwalić sobie potrzeby i sposoby niesienia pomocy osobom z r&oacu (...)